O БЛОГУ
Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.
СТРАНИЦЕ
- Почетна
- Упознајте наше одељење
- Рекли су о мени...
- Изглед учионице
- Активности на нивоу школе
- Снимци часова
- Школска документација
- Припреме
- Педагошке ситуације са решењима
- Правилник о протоколу поступања у установи у од...
- Педагошка пракса
- Часопис "Учитељ"
- Радионицa на Зимским сусретима
- Наша књижевна остварења
- Извод из свезака ученика
- Пројекат "Похитајте Хомољу у загрљај"
- Пројекат "Похитајте Хомољу и Поморављу у загрљај"
- Неуморна светиљка међу хомољским брдима
- Корисни уџбеници
- Природа и друштво/Свет око нас
- Игрице за ученике
- Композиције за слушање
- Квизови за ученике
- Конкурс "Чистунко"
- Материјали за вежбање
- Стручно усавршавање наставника
- Спортска недеља
- У недостатку сале одлично се сналазимо у учионици
- Наша одељенска заједница
- Кроз виртуелни свет интернета
- Распоред часова
- Наставак сарадње са ОШ ,,Радислав Никчевић" из Главинаца
- Наше мапе ума и Венови дијаграми
- Радионице са родитељима
- Распоред писмених вежби
- Пројекат "Од смећа до врхунских умећа"
- Најбољи едукатори Србије-НЕС
- Математичко вече-,,Егријада"
- Награде и признања наша су имања
- Стручно усавршавање наставника
- Лепота у нама и око нас
- Вертикална интеграција садржаја са елементима про...
- Зависност разлике од промене умањиоца
- Писмено одузимање
- Најемотивнија промоција учитељског позива
четвртак, 15. октобар 2015.
РАДИОНИЦА “О ПРИВАТНОСТИ“
У
питању је memento радионица коју сам прилагодила одељењу у коме радим.
Циљ ове
радионице је да ученице разумеју значење речи приватност, да разумеју ситуације у којима је потребно сачувати приватност
и упознати начине на које се може сачувати нечија приватност.
СЦЕНАРИЈ
- 1. корак: Разговарати са ученицима шта је то приватност и које то ствари (осећања; мисли, догађаје) већина нас жели сачувати за себе;
- 2. корак: Разговор о Каролини, златној рибици која живи са осталим златним рибицама. Правило је да рибице не смеју да се одвајају од осталих чланова групе. Каролини то смета. Она нема могућности да замишља да је нека друга животиња. Другарице јој се због тога ругају. Страшно јој недостаје да замишља да је опасна ајкула. Каролина крши правило групе и често се издваја од осталих златних рибица. Дакле, један вид приватности је кад се одвојимо од других и не желимо да нас неко види док нешто радимо. Разговарамо о томе шта још можемо да радимо и да то сматрамо својом приватношћу.
- 3. корак: Истичем да се у причи појављује и лик под именом Црв који такође жели повремено бити сам. Они су један другоме поверили своје тајне и изричито тражили да никоме те тајне не одају. Други начин остваривања права на приватност је, дакле, поделити тајну са блиском особом и тражити да та блиска особа тајну никоме не ода.
- 4. корак: Увођењем Ванде, вође групе у ток радње жели се скренути пажња да се људи некада одвајају од других да би о нечему причали или да би радили нешто што сматрају приватним. То је још један од начина да се оствари право на приватност.
- 5. корак: Разговор о приватности које је исказана кроз следеће реченице:
Марко воли да пева, али то чини само када сви изађу из
собе.
Ана има за кућног љубимца жабу и тражи да мајка то не каже
њеној сестри.
На вратима Огњенове собе стоји натпис „Куцај пре уласка“.
Пријавите се на:
Постови (Atom)