O БЛОГУ
Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.
СТРАНИЦЕ
- Почетна
- Упознајте наше одељење
- Рекли су о мени...
- Изглед учионице
- Активности на нивоу школе
- Снимци часова
- Школска документација
- Припреме
- Педагошке ситуације са решењима
- Правилник о протоколу поступања у установи у од...
- Педагошка пракса
- Часопис "Учитељ"
- Радионицa на Зимским сусретима
- Наша књижевна остварења
- Извод из свезака ученика
- Пројекат "Похитајте Хомољу у загрљај"
- Пројекат "Похитајте Хомољу и Поморављу у загрљај"
- Неуморна светиљка међу хомољским брдима
- Корисни уџбеници
- Природа и друштво/Свет око нас
- Игрице за ученике
- Композиције за слушање
- Квизови за ученике
- Конкурс "Чистунко"
- Материјали за вежбање
- Стручно усавршавање наставника
- Спортска недеља
- У недостатку сале одлично се сналазимо у учионици
- Наша одељенска заједница
- Кроз виртуелни свет интернета
- Распоред часова
- Наставак сарадње са ОШ ,,Радислав Никчевић" из Главинаца
- Наше мапе ума и Венови дијаграми
- Радионице са родитељима
- Распоред писмених вежби
- Пројекат "Од смећа до врхунских умећа"
- Најбољи едукатори Србије-НЕС
- Математичко вече-,,Егријада"
- Награде и признања наша су имања
- Стручно усавршавање наставника
- Лепота у нама и око нас
- Вертикална интеграција садржаја са елементима про...
- Зависност разлике од промене умањиоца
- Писмено одузимање
- Најемотивнија промоција учитељског позива
понедељак, 12. октобар 2015.
Снежана, патуљци и Пажљивко у нашој учионици
Употреба филма у настави од вишеструког је значаја. Могу
се користити разне врсте филмова у
настави различитих наставних предмета, а заједничко им је то да доприносе:
Ø Повећању мотивације ученика
за учење;
Ø Подстицању ученика да
уочавају и анализирају приказане односе
и ситуације;
Ø Формирању сопственог мишљења
ученика и њиховом укључивању у дискусије и вредновање поступака ликова;
Ø Аргументацији изнетог става;
Ø Реформулацији,
реорганизовању и синтетизовању постојећих знања.
У складу са претходно изнетим, а према Програму моје школе за обележавање Дечје недеље којим је било
предвиђено, измађу осталог, и гледање анимираног филма, определила сам се за
филм “Снежана
и седам патуљака“. То сам учинила и због тога што је садржај овог
филма познат свима, као и због корелације са наставом музичке културе.
На самом почетку, без најаве, пуштена је песма „
Хај-хо“, а потом се разговарало о њеном садржају. Дијалошком методом дошло се
до закључка да је то заправо марш патуљака из поменутог филма.
Ученици су добили следеће истраживачке задатке:
- Који се ликови појављују у филму?
- Која људска права су у филму испоштована?
- Која људска права су у филму кршена?
Први разред је имао задатак
да упамти редослед догађаја.
Након гледања
уследио је кратак разговор о садржини филма, а потом су формиране две
групе хетерогене по саставу у погледу узраста ученика. Једна је разматрала која
су права испоштована, а друга која су људска права у филму кршена.
Уследило је аргументовање ставова. Гледањем филма на
овакав начин обезбеђује се „активно“
учење и смањује се могућност да ученицима буде досадно. Јер, сложићете се са
мном, деца филмове гледају и ван школе, али је утисак свакако мањи ако изостане
ситуација поистовећивања са ликовима и „чачкања“ проблема на које су ликови
наишли из различитих углова.
Након Снежане, одгледали смо и Пажљивка. Ученици су пре
гледања цртаног филма „Пажљивко“ добили следеће
задатке:
- уочити и истраживити које правила о саобраћају, врсте саобраћаја и саобраћајних средстава се појављују у филму;
- уочити на које опасности упозорава Пажљивко када је у питању сеоска средина.
Пријавите се на:
Постови (Atom)