Циљ активности јесте
развијање комуникацијских вештина ученика и подстицање етичких димензија
понашања ученика.
Сценарио за час
1.КОРАК: Води се разговор о томе шта све руке могу и какве могу бити. Записати одговоре ученика.
2.КОРАК:
Сваки ученик добија папир из блока и
задатак да нацрта нешто
што
би симболизовало пријатељска осећања
према другима (птица, цвет, сунце и сл). Свако ради за себе и услов је да други
ученици не сазнају шта ко црта.
3.КОРАК: Ученици стоје у облику полукруга
затворених очију. На знак учитеља ученици се „измешају“ (такође
затворених очију и без разговора). На знак учитеља са другом до себе размењују
нацртани симбол. Након отварања очију разговара се шта који цртеж може да
симболизује и погађа ко је то нацртао.
4. КОРАК: Сви ученици стављају на клупу десну руку, а потом се
дечје руке међусобно упоређују.
Следи међусобно руковање ученика и говори се о значају упознавања са другима.
5. КОРАК: Цртање дланова и уписивање порука о љубави, племенитости и међусобном уважавању.