- Тематски дан поводом школске славе. Светосавски хиљардер, Педагошка пракса, XXXVII,број 1080,стр. 1-2, Просветни преглед, 23-30.1.2020, година LXXV, број 2825/6 (3-4).
- Kaко уредити школски простор за учење. Учионица радоваоница, Педагошка пракса, XXXVI,број 1067,стр. 3-4, Просветни преглед, 3.10.2019, година LXXIV, број 2810 (24).
Педагошка пракса, XXXV,број 1055,стр. 1-3,
Просветни преглед, 13.12.2018, година LXXIV, број 2784(34).
Педагошка пракса, XXXV,број 1025,стр. 1-4,
Просветни преглед, 3-10.5.2018, година LXXXIV,
број 2763/4 (13-14)
Педагошка пракса, XXXIV,број 1013,стр. 2-4,
Просветни преглед, 21-28.12.2017, година LXXXII,
број 2748/50 (37-38)
Педагошка пракса, XXXIV, број 1006, стр. 5,6. и 7,
Просветни преглед, 26.10.2017, година LXXII, број 2741 (29)
Педагошка пракса, XXXIV, број 1001, стр. 3,4. и 5,
Педагошка пракса, XXXIV, број 996, стр. 7,
Педагошка пракса, XXXIV, број 988, стр. 5-6,
Просветни преглед, 23.3.2017, година LXXII, број 2721 (9).
Педагошка пракса, XXXIV, број 981, стр. 8,
Просветни преглед, 12-19. 1. 2017, година LXXII,
број 2713/4 (1-2)
Педагошка пракса, XXXIII, број 978, стр. 2-3,
Просветни преглед, 8.12.2016,
година LXXII, број 2710 (35)
Педагошка пракса, XXXIII, број 976, стр. 6-7, Просветни преглед, 24.11.2016, година LXXII, број 2708 (33)
Педагошка пракса, XXXIII, број 967, стр. 6,
Просветни преглед, 15.9.2016,
година LXXII, број 2698 (23)
Педагошка пракса, XXXIII, број 957, стр. 1-3,
Просветни преглед, 14.4.2016, година LXXII, број 2687 (12)
Педагошка пракса, XXXII, број 941, стр. 6
Просветни преглед, 5.11. 2015, година LXXI, број 2668 (30)
- Тематски дан поводом школске славе. Светосавски хиљардер, Педагошка пракса, XXXVII,број 1080,стр. 1-2, Просветни преглед, 23-30.1.2020, година LXXV, број 2825/6 (3-4).
- Kaко уредити школски простор за учење. Учионица радоваоница, Педагошка пракса, XXXVI,број 1067,стр. 3-4, Просветни преглед, 3.10.2019, година LXXIV, број 2810 (24).
Педагошка пракса, XXXV,број 1055,стр. 1-3,
Просветни преглед, 13.12.2018, година LXXIV, број 2784(34).
Педагошка пракса, XXXV,број 1025,стр. 1-4,
Просветни преглед, 3-10.5.2018, година LXXXIV,
број 2763/4 (13-14)
Педагошка пракса, XXXIV,број 1013,стр. 2-4,
Просветни преглед, 21-28.12.2017, година LXXXII,
број 2748/50 (37-38)
Педагошка пракса, XXXIV, број 1006, стр. 5,6. и 7,
Просветни преглед, 26.10.2017, година LXXII, број 2741 (29)
Педагошка пракса, XXXIV, број 1001, стр. 3,4. и 5,
Педагошка пракса, XXXIV, број 996, стр. 7,
Педагошка пракса, XXXIV, број 988, стр. 5-6,
Просветни преглед, 23.3.2017, година LXXII, број 2721 (9).
Педагошка пракса, XXXIV, број 981, стр. 8,
Просветни преглед, 12-19. 1. 2017, година LXXII,
број 2713/4 (1-2)
Педагошка пракса, XXXIII, број 978, стр. 2-3,
Просветни преглед, 8.12.2016,
година LXXII, број 2710 (35)
Педагошка пракса, XXXIII, број 976, стр. 6-7, Просветни преглед, 24.11.2016, година LXXII, број 2708 (33)
Педагошка пракса, XXXIII, број 967, стр. 6,
Педагошка пракса, XXXII, број 937, стр. 7
Просветни преглед, 8.10. 2015, година LXXI, број 2664 (26)
Педагошка пракса, XXXII, број 935, стр. 3,
Просветни преглед, 24.9. 2015, година LXXI, број 2662 (24)
Знање након звања
Просветни преглед, 3.септембар 2015, број 2659 (21), година LXXI, у рубрици "Педагошка пракса", број 932, година XXXII, стр. 1-2
Чета мала али одабрана.
Креативна учионица, Просветни
преглед, 21.5. 2015, година
LXXI, број 2655 (17), стр.16.
Педагошка пракса, XXXII, број
931, стр. 5,Просветни
преглед, 11.6.2015, година LXXI, број 2658 (20).
Педагошка пракса, XXX, број 874, стр,6-7. Просветни преглед, 14-21.11. 2013. година LXIX, број 2595(32-33)
ЧАС ОДЕЉЕНСКОГ СТАРЕШИНЕ
Час одељенског старешине омогућава неговање креативности, такмичарског духа и диференцираног приступа ученицима у комбинованом четвороразредном одељењу. На овим часовима могу се организовати и квизови знања из различитих наставних предмета.
Више можете о овоме прочитати на:
Нема коментара:
Постави коментар