Идеју за реализовање
радионице под овим називом преузела сам са линка http://mementoprijateljstva.weebly.com/radionice.html
и прилагодила је структури одељења у коме радим.
Циљ радионице јесте неговање прихватљивих
облика понашања у интеракцији са другима, разумети шта значи емпатија и
схватити улогу емпатије у ненасилној комуникацији.
СЦЕНАРИО
ЗА ЧАС
1.корак
: Кроз разговор објаснити шта значи реч емпатија.
2.корак
: Дате су следеће ситуације:
Сутра имаш тест из математике.
Неко ти се подсмева
због гардеробе.
Освојио си прво место
на такмичењу из математике.
Неко те је назвао погрдним
именом.
У оптицају су 4 могућа
осећања: љутња, радост, туга и страх.
При читању ситуације
ученик мора да се определи за једно од наведених осећања. Ако постоје разлике у
опредељивању ученика, успоставити
дискусију са циљем да се група која
мисли другачије уживи у осећања друге
групе и да објасни како се други осећају и наведу могуће разлоге због
којих се они тако осећају.
3.корак:
Евалуација часа је последња етапа часа.