Циљ радионице јесте указивање на значај невербалне
комуникације.
Ово је memento радионица коју сам прилагодила потребама одељења у коме радим.
Ово је memento радионица коју сам прилагодила потребама одељења у коме радим.
Сценарио за час
1.корак: Ученици индивидуално решавају задатке који су у
прилогу. Специфично у овом раду је начин давања упутстава за рад. Ученицима се
једино саопштава да прочитају упутство и ураде оно што се у задацима тражи.
2.корак: Формирати две групе ученика.
Групе добијају делове од којих морају да саставе квадрат на тај начин што смеју
комуницирати само погледом и мимиком.
3.корак: Разговор о пословици Ћутање је злато.
Прилог
Први разред
Прочитај све задатке до краја.
1. Који је данас
дан?__________________
2.
Како се зове ученик који седи поред
тебе? ___________
3.
Која је твоја омиљена боја? __________
4.
Колико је 20+30?_____________
5. Одговоре
напиши само за прво и друго питање.
Други разред
Прочитај све задатке до краја.
1.Који је данас дан?_________________________________
2. Како се зове ученик који седи поред тебе?
______________________
3. Која је твоја омиљена
боја?____________________________
4. Колико је 20+30?_____________
5. Који је твој омиљени певач?______________
6.Одговоре напиши само за прво и друго питање.
Трећи разред
Прочитај све задатке до краја.
1.Који је данас дан?_________________________________
2. Како се зове ученик који седи поред тебе? ___________________
3. Која је твоја омиљена
боја?____________________________
4. Колико је 20+30?_____________
5. Који је твој омиљени певач?______________
6.Који је твој омиљени
филм?___________________________
7.Одговоре напиши само за прво и друго питање.
Четврти разред
Прочитај све задатке до краја.
1.Који је данас
дан?____________________________
2.
Како се зове ученик који седи поред
тебе? _____________
3.
Која је твоја омиљена боја?______________________
4.
Колико је 20+ 30?_____________
5.
Који је твој омиљени певач?______________
6. Који
је твој омиљени филм?___________________________
8. Одговоре
напиши само за прво и друго питање.