(Линк
са кога је радионица преузета и прилагођена потребама мог одељења је
Циљ радионице јесте разумети и поштовати друге ученике
како би се дао допринос развоју одељенске заједнице као целине и ускладити
сопствене потребе и интересе са интересима осталих чланова групе.
СЦЕНАРИО ЗА ЧАС
1.КОРАК:
Мождана олуја о симболима и њиховом значају у свакодневном животу;
2.КОРАК:
Подсећање на симболе које је сваки ученик за себе на почетку године нацртао;
3.КОРАК:
У пару у кратком временском периоду
нацртати симбол;
4.КОРАК:
Представљање симбола пред другима;
5.КОРАК:
Уочити разлику између „индивидуалних“ и „групних“ симбола и расветлити евентуалне
недоумице и „проблеме“ око усаглашавања
групних симбола;
6.КОРАК:
Записати поруке часа;
7.КОРАК:
Евалуација
Tим спортиста: Вељко и Ђорђе |
Јована и Кристина, заједничко овим двема ученицама је љубав према мору и лету |
Група од 3 ученика (због непарног броја присутних ученика направљена је једна група од 3 ученика, а остали су радили у прау): Лука, Андрија и Немања |