Као наставак радионице "Сарадњом против конфликата" 1.септембра 2017. године реализована је радионица која носи назив "Под кишобраном пријатељства". Радионица је трајала један школски час и имала је за циљ указивање на значај неговања пријатељства, као и на потребу усклађивања сопствених потреба и интереса са заједничким интересима одељења. Радионица је реализована у школском дворишту. Коришћене су следеће наставне методе: метода разговора, метода писаних радова и метода илустрације. Комбиновани су фронтални, индивидуални и групни облик рада. Радионица је реализована поводом поласка једног ученика у први разред.
СЦЕНАРИО ЗА ЧАС
ПРВИ КОРАК: Након истицања циља часа ученици се представљају на та начин што цртају контуру своје руке и уписују име, презиме, разред, шта највише воле да раде, а они који брже раде цртају и лични амблен. Следи представљање групи.
ДРУГИ КОРАК: Ученик Андрија је предложио да знак нашег одељења буде тзв.рука пријатељства.
ТРЕЋИ КОРАК: Разговор о томе шта значи пријатељство и због чега је неопходно поштовати интересе одељења врши се фронталним обликом рада. Следи писање порука о другарству и израда тзв. кишобрана пријатељства.
ЧЕТВРТИ КОРАК: Деца седе у облику полукруга у школском дворишту и представљају другарима књигу коју су прочитали за време распуста.
ПЕТИ КОРАК: Ученици решавају задатке који се налазе на скривеним местима. Раде по групама. Први корак јесте читање упутства за рад, а затим проналазе задатке поред чесме. Задаци нису одвојени по разредима, зато ученици сами процењују која група задатака је планирана баш за њихов разред. Друга група задатака била је у њиховој кућици коју су сами направили и служи им за игру.
Нема коментара:
Постави коментар