Радионица под називом "И даље смо у свету трговине" реализована је са четвороразредним комбинованим одељењем и трајала је један школски час. Активност представља наставак радионице под називом "На реду је трговинска писменост" и имала је за циљ указивање на:
- значај трговине у свакодневном животу;
- особине које мора поседовати продавац;
- аспекте квалитетног рекламирања производа у циљу остваривања што већег профита;
- основна начела успешног организовања сајмова, вашара и других манифестација на којима се врши купопродаја узимајући при том у обзир услове у којима функционише наше одељење.
Комбиноване су метода разговора и метода писаних радова, а од наставних облика комбиновани су фронтални и групни облик рада. Као резултат ове радионице настао је постер под називом "Трговина" и исти представља синтезу претходних етапа.
СЦЕНАРИО ЗА ЧАС
1.КОРАК: Час је започет омиљеном игром ученика под називом "Вешалице". Иза цртица скривала се реч ТРГОВИНА.
2. КОРАК: Користећи мождану олују ученици су се подсетили онога што о трговини већ знају, а потом су се размењивала искуства и о значају трговине у свакодневном животу. На крају ове етапе изведен је закључак да је сваки појединац део сложеног процеса трговине било као продавац или као потрошач.
3.КОРАК: На располагању су биле цедуљице са потенцијлним особинама продаваца. Ученици су добили задатак да их категоризују. Понуђене су две категорије за сврставање:😉 и 😒. По договору ученици су продавцима са категоризованим особинама дали имена Срећко и Намћорко. Уследили су и закључци о томе са ким би се од њих у реалном животу требало идентификовати.
4.КОРАК: Фронталним обликом рада разговарало се о начелима успешног рекламирања конкретног производа. При том је као очигледан пример узет новогодишњи украс као производ који ће се сигурно наћи на нашим штандовима поводом Нове године.
У том контексту договорено је да се до наредне радионице ученици распитају о могућим начинима информисања јавности о организовању купопродаје..
6. КОРАК: Сазнања о пословању која су стечена на овом часу обједињена су израдом постера.
На самом крају ученици су добили задатак да се код мештана и рођака распитају о томе који би ученички производи, према њиховом мишљењу, били најтраженији на предстојећој манифестацији.
6. КОРАК: Сазнања о пословању која су стечена на овом часу обједињена су израдом постера.
На самом крају ученици су добили задатак да се код мештана и рођака распитају о томе који би ученички производи, према њиховом мишљењу, били најтраженији на предстојећој манифестацији.
Нема коментара:
Постави коментар