O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

среда, 15. фебруар 2017.

Ђачке униформе- за и против

Радионица је имала за циљ да се утврде ставови ученика према увођењу униформи, као и да укаже на  сврху њиховог увођења. Радионица је била ограничена на један школси час, а оде метода коришћене су метода разговора, метода усменог излагања и метода  практичних радова. Коришћен је фронтални и групни  облик рада.

                    Сненарио за час

1. корак: Разговара се о томе за која занимања су неопходне униформе и по чему су те униформе препознатљиве. Ученици су наводили различите примере униформи са којима су се сретали: униформе лекара, полицајаца, ватрогасаца, пекара, оџачара, рудара, војничко одело и сл.

2. корак: Разговор о томе зашто је добро да и ученици имају униформе. Наводили су да би се на тај начин знало да сви иду у исту школу и припадају истој групи, затим да би се на тај начин мање прљали, сви би били исти, не би постојале разлике у облачењу.

3. корак: Дискусија о томе како би униформе изгледале и које боје би могле бити такође се вршола фронталним обликом рада. Девојчице су предложиле сукњице, кошуљице, исте фризуре и машну у коси, а дечаци панталоне, кошуљице и краватице.Дечаци су се определили за плаву боју јер је то сибмол слободе, а девојчице су одабрале розе боју као симбол радости.

4. корак: Група дечака и група девојчица даје предлог како би униформа изгледала (видети фотографије које следе).