O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

Рекли су о мени...

Електронски часопис "Табла" објавио је чланак о начину на који је у Изварици обележен Светски дан здраве хране. Текст прочитати ОВДЕ.


Електронски часопис "Табла" објавио је чланак о одељењу у Изварици и активностима на  којима су ученици учествовали током "Другаријаде". Тект се налази на ОВОМ ЛИНКУ.

Текст о одељењу у Изварици  прочитати ОВДЕ.

Још један диван текст о учитељици из Изварице овога пута написан од  стране новинара NOIZZ портала, Иване Стојанов. Текст се налази на НА ОВОМ ЛИНКУ. Текст су објавили и други сајтови.

Екипа РТС-а о мени је снимила и емитовала ТВ прилог који можете погледати ОВДЕ.
У пожаревачком недељнику "Реч народа" написан је чланак о мени чији се садржај можети видети ако кликнете на СЛЕДЕЋИ ЛИНК.

Са ким и против кога сам се морала борити можете прочитати ОВДЕ.

И следеће фотографије сведоци су ветрењача са којим се бори једна најобичнија учитељица у једном од најнеразвијенихих крајева Србије. О тежини изнетих увреда просудите сами.



Овако су мештани Изварице доживели мој избор за GTP.


На twiter налогу GTP Serbia нашао се твит следећег садржаја:


Поводом реализоване активности у Завичајном музеју Хомоља у Жагубици о мом раду написан је и кратак члана који можете прочитати ОВДЕ. На страници ове установе о  одељењу у Изварици стоји и текст следеће садржине:

Поводом проглашења победника такмичења на нивоу Србије и пласмана за Global Teacher Prize
у "Просветном прегледу" објављен је чланак чија је садржина дата на  фотографијама које следе. PDF верзију чланка можете погледати ОВДЕ.


Шта о мени пише на сајту Удружења"Живојин Мишић" можете прочитати овде, а филм о одељењу у коме радим налази се на овом линку.


Фотографија све говори

Сваки коментар је сувушан

Facebook профил поводом објављивања резултата за ГТП- линк поделила колегиница Снежана Марковић
Ученицима којима сам била учитељица током  првог циклуса основног образовања а којих је укупно 20 поставила сам неколико питања са циљем да утврдим које су им то активности док су били моји ђаци биле најзанимљивије. Испитивање је било анонимно.
 Најзанимљивије биле су следеће активности:
  • креативне радионице,
  • учење кроз игре,
  • одлазак у природу,
  • "тиха математика",
  • картончићи црвене и зелене боје,
  • прављење куткица за представу,
  • радионице са родитељима.
У мом раду им се посебно допало што су учили кроз игру, што по њиховом мишљењу умем да пренесем знање, што сам користила примере из живота , што сваком ученику објасним на начин који је њему најприхватљивији.










Анкету сличног садржаја попуњавали су и родитељи садашњих ученика.Похвалили су начин рада, али су дали и неке конструктивне предлоге: више допунског рада, после сваког часа ученици да ураде у школском дворишту неколико вежби...




Бројне су и посете бивших и садашњих директора мојим часовима.

Износимо и мишљење  једног од професора Факултета педагошких наука у Јагодини. Мишењеје написано приликом посете Основној школи "Радисав Никчевић" у Јагодини. 

Молимо  Вас да  изнесете мишљење  о организацији  овог дружења са дидактичко- методичког аспекта. 
Идеја о организацији овакве врсте дружења је врло оригинална и сматрам да има низ предности – од социјализације деце, до усвајања знања о традицији, обичајнима, културним знаменитостима различитих крајева и развијања патриотских осећања. Што се тиче конкретно дидактичко-методичког аспекта мислим да су, посебно када је у питању понављање садржаја из Света око нас и Природе и друштва усмено и путем квиза „Милионер“, испоштовани и остварени сви захтеви које би требало да испуни час понављања – наглашени и истакнути начин и циљеви (сврха) понављања, прецизно постављена питања, проверавање нивоа разумевања и схватања постављањем подпитања, прилагођавање формулација узрасту ученика, коришћени ребуси, понављање и проверавање кроз такмичарску игру, континуирана повратна информација.
 Молимо  Вас да  изнесете мишљење  о организацији  овог дружења са аспекта техничке организације: Што се тиче наставних средстава која су коришћена у реализацији „часа“ мислим да је уложен огроман труд, јер је већина (осим презентације за квиз) урађена „ручно“ - балони са називима група, изглед ребуса, ознаке такмичарских група, цветови са потенцијалним одговорима. Сматрам да би било много лакше и брже да се наведена средства направе коришћењем компјутера и штампањем апликација, што не умањује (већ насупрот) само указује на велики ентузијазам реализатора пројекта.

Наведите  сугестије  којима би се по Вашем мишљењу овај пројекат могао побољшати .
Жао ми је што нисам од почетка, односно унапред знала шта је планирано и колико ће реализација трајати да бих се боље организовала и остала до краја. Део коме сам присуствовала био је сасвим коректан и једина је сугестија да наставите са дружењем и организовањем оваквих сусрета још много наредних година. Све похвале и теби и Рушки и Марини! Дивно је видети да неко са толико љубави и пожртвованости ради свој посао! Благо вашим ђацима!

Јавни коментар у албуму "Школа у Изварици"
"Нови пут", јагодински недељник

Евалуација пројекта "Похитајте Поморављу и Хомољу у загрљај"
Савез учитеља Републике Србије 1982-2017. 
35 година постојања
Приредиле: Наташа Николић Гајић и Марија Максимовић
Београд, 2017.
31. страна


Коментари колега у вези са мојим припремама које су објављене на блогу


Нема коментара:

Постави коментар