O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

Педагошка пракса


  •  Kaко уредити школски простор за учење. Учионица радоваоница,  Педагошка пракса, XXXVI,број 1067,стр. 3-4Просветни преглед, 3.10.2019, година LXXIV, број 2810 (24).




 Педагошка пракса, XXXV,број 1055,стр. 1-3
Просветни преглед, 13.12.2018, година LXXIV, број 2784(34).



Педагошка пракса, XXXV,број 1025,стр. 1-4
Просветни преглед, 3-10.5.2018, година LXXXIV, 
број 2763/4 (13-14)
 
 

Педагошка пракса, XXXIV,број 1013,стр. 2-4, 
Просветни преглед, 21-28.12.2017, година LXXXII, 
број 2748/50 (37-38)

Педагошка пракса, XXXIV, број 1006, стр. 5,6. и 7
Просветни преглед, 26.10.2017, година LXXII, број 2741 (29) 
 
Педагошка пракса, XXXIV, број 1001, стр. 3,4. и 5
Просветни преглед, 21.9.2017, година LXXII, број 2736 (24)

Педагошка пракса, XXXIV, број 996, стр. 7
Просветни преглед, 1.6.2017, година LXXII, број 2731 (19)
Педагошка пракса, XXXIV, број 988, стр. 5-6
Просветни преглед23.3.2017, година LXXII, број 2721 (9).
Педагошка пракса, XXXIV, број 981, стр. 8
Просветни преглед, 12-19. 1. 2017, година LXXII, 
број 2713/4 (1-2)


Педагошка пракса, XXXIII, број 978, стр. 2-3
Просветни преглед, 8.12.2016
година LXXII, број 2710 (35)


 Педагошка пракса, XXXIII, број 976, стр. 6-7Просветни преглед24.11.2016, година LXXII, број 2708 (33)


 Педагошка пракса, XXXIII, број 967, стр. 6
Просветни преглед, 15.9.2016, година LXXII, број 2698 (23)
Педагошка пракса, XXXIII, број 957, стр. 1-3, 
Просветни преглед, 14.4.2016,  година LXXII, број 2687 (12)

Педагошка пракса, XXXII, број 941, стр. 6
Просветни преглед, 5.11. 2015, година LXXI, број 2668 (30)

Педагошка пракса, XXXII, број 937, стр. 7
Просветни преглед, 8.10. 2015, година LXXI, број 2664 (26)


Педагошка пракса, XXXII, број 935, стр. 3,
Просветни преглед, 24.9. 2015, година LXXI, број 2662 (24)




Знање након звања

Просветни преглед, 3.септембар 2015, број 2659 (21), година LXXI, у рубрици "Педагошка пракса", број 932, година XXXII, стр. 1-2

      Чета мала али одабрана. Креативна учионица, Просветни преглед, 21.5. 2015, година  LXXI, број 2655 (17), стр.16. 


 Педагошка пракса, XXXII, број 931, стр. 5,Просветни преглед, 11.6.2015, година LXXI, број 2658 (20).



 Педагошка пракса, XXX,  број 874, стр,6-7. Просветни преглед, 14-21.11. 2013. година LXIX, број 2595(32-33)

ЧАС ОДЕЉЕНСКОГ СТАРЕШИНЕ


    Час одељенског старешине омогућава неговање креативности, такмичарског духа и диференцираног приступа ученицима у комбинованом четвороразредном одељењу. На овим часовима могу се организовати и квизови знања из различитих наставних предмета. 
Више можете о овоме прочитати  на:



Презентацију можете преузети овде ЧОС-презентација


НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА:

 Гласови и штампана слова Кк, Дд (1.разред);

 Избор из усменог стваралаштва (2, 3. и 4.разред)

           Путем радионица које сам организовала на часу одељемског старешине сазнала сам да ученици одељења у коме изводим наставу највише воле да уче кроз игру, користећи рачунар и у групи. Сазнала сам и да им за учење нису привлачни текстови написани ситним словима. У складу са овим сазнањима организовала сам и час српског језика у четвороразредном одељењу. Сценарио за тај час дат је овде .





Нема коментара:

Постави коментар