O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

недеља, 28. јун 2015.

Мајка...

Моја мама          
Своју маму највише од свега волим,

па је повремено за помоћ молим.
Она је за мене најбоља реклама,
лепша и од најлепших циклама.
Моја мама је лепа  и драга,
лепша од свих блага.
Она је нежна и веома мила,
моћнија и од свиих вила.
Моја мама ме је родила
и срећан живот подарила.
Моја мама је већа,
лепша и од најлепшег цвећа.
Она ми успаванке пева,
па је моје срце срећно чак и
кад напољу сева.

ВОЛИМ ТЕ МАМА!!!   
Ђорђе Јовичић,други разред
ОШ „Моша  Пијаде“ Изварица


„Волим те што си најлепша бајка и што си рођена да будеш баш моја мајка“- Јована , 1. разред, Изварица

                                    Моја мама
Моја мама је најлепша на свету. Она има плаве очи. Има смеђу косу. Њене су руке нежне и њима ме нежно милује када сам тужан. Има топло око ко око жутог сунца  и у том топлом оку станује и мој лик. Ја много волим своју маму.
                                                            Миливојевић Андрија, 1. разред, Изварица

                             Мајка
Моја мама је нежна
као пахуља снежна.

Када за нешто немам снагу,
 она ме увек охрабрује и даје ми наду.

Када падне мрак и небо се смрачи,
 она је једина звезда која зрачи.

Она је најлепша бајка
зато се и зове МАЈКА.


Филип, 3. разред, Изварица

Нема коментара:

Постави коментар