Циљ радионице
јесте уочавање властите улоге ученика у
сукобима са другима, изграђивање толеранције и међусобног разумевања међу
ученицима.
Сценарио за час
Први
корак:
Разговор о насиљу и израда постера о насиљу врши се фронталним обликом рада.
Дискутовати о вербалном, емоционалном, физичком, дигиталном и другим врстама насиља.
Други
корак: Мирко није
позвао Сашу на фудбалску утакмицу је проблемска ситуација на основу које треба
осмислити причу која је довела до ескалације сукоба. Причу приказати и у виду
тзв. степеница насиља. Разговарати о односу насиља и емоција и о томе како
пењање уз степенице пооштрава сукобе међу особама. Излистати од чега зависи
динамика и јачина сукоба (осећања према тој особи, предрасуде, искуство из
прошлости...).
Трећи
корак:
Осмислити
другачији завршетак приче тако да важи
однос победник- победник (прва верзија) и однос победник-губитник (друга
верзија).
Четврти
корак:
Следи евалуација часа.
Нема коментара:
Постави коментар