O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

петак, 7. април 2017.

Још једна награда је стигла у наше одељење

Поводом обележавања 8.марта у Oсновној школи "Моша Пијаде" у Жагубици организован је литерарни конкурс на тему “Моја мама“. Ученик Ђорђе Јовичић један је од троје награђених ученика. Детаљније о прочитати на сајту ОШ "Моша Пијаде" (ОВДЕ).
Моја мама
Најважнија особа у мом животу је моја мама
јер је она за  мене права дама.
Кад је мама ту, она тама
постаје радост и срећа у нама.
А кад сам ја ту, она није сама
и она је тада најсрећнија на свету мама.
Она својој деци тепа
јер зна да су стварно лепа.
Кад чува своје дете
све њене муке у заборав одлете.
Њене руке су свете
и њима мени неуморно џемпер плете.
Сунце сам њено жарко
јер ме она воли јарко.
Срећа сам њена док траје дан
а ноћу постајем њен најлепши сан.
Учи ме у школи мојаучитељица-мама
и за мене занимљиве књиге тражи по библиотекама.
Она никада не виче и не галами
и учи ме да за ситнице не треба да се драми.
Тајна елеганције њене је у шареној марами
да јој тада у загрљај потрчим стварно ме мами.
Када сам мали био и сузе из ока лиле
она ми је говорила:“О, не плачи, моје мало пиле!“
Те њене руке вредне и миле
за мене су се увек бориле.
Она ми даје снагу да живим
и зато јој се много дивим.
Нек јој поклон буде песма ова,
нека постане најлепши део њених снова
и зато желим да је чита  изнова и изнова.
Ђорђе Јовичић



Нема коментара:

Постави коментар