Радионица под називом "Од најлон кеса до креативног процеса" одржана је 17. фебруара 2017. године на часу одељењског атарешине. Циљ радионице био је стицање знања о својствима најлона, уочавање у које се сврхе најлон може користити, као и креативно искоришћавање најлона у школским условима. Комбиновани су сви облици рада, а од метода коришћена је метода разговора, метода усменог излагања, метода демонстрације и метода практичних радова.
СЦЕНАРИО ЗА ЧАС
1.АКТИВНОСТ: Разврставање отпада који су ученици донели по договору са претходног часа врши се фронталним обликом рада.
2.АКТИВНОСТ: Решавање укрштенице чије је решење реч НАЈЛОН -фронтални облик рада.
3. АКТИВНОСТ: Својства најлона се уочавају комбинацијом индивидуалног и фронталног облика рада (кристи се најпре мождана олуја, а потом се искуства размењују фронталним обликом). Испитали смо и како се најлон понаша када га запалимо.
Констатовали смо да је најлон вештачки материјал, водоотпоран и мале масе.
4. АКТИВНОСТ: Разговарали смо о томе у које се сврхе најлон користи и сачинили списак намирница које се пакују у амбалажу о разних врста најлона.
5. АКТИВНОСТ: Ученици су добили информације о историји употребе најлона (проналазак најлона, употреба у војне сврхе за израду шатора и падобрана, израда тзв. најлон чарапа и сл.).
6. АКТИВНОСТ: Од најлон кеса правили смо луткице. Најлон кеса се исправи и исеку дршке, а онда се доња половина кесе исече на 12 вертикалних трака.
7. АКТИВНОСТ: Сазнања о најлону сумирали смо израдом странице књиге "Од смећа до врхунских умећа".
СЦЕНАРИО ЗА ЧАС
1.АКТИВНОСТ: Разврставање отпада који су ученици донели по договору са претходног часа врши се фронталним обликом рада.
2.АКТИВНОСТ: Решавање укрштенице чије је решење реч НАЈЛОН -фронтални облик рада.
3. АКТИВНОСТ: Својства најлона се уочавају комбинацијом индивидуалног и фронталног облика рада (кристи се најпре мождана олуја, а потом се искуства размењују фронталним обликом). Испитали смо и како се најлон понаша када га запалимо.
Констатовали смо да је најлон вештачки материјал, водоотпоран и мале масе.
4. АКТИВНОСТ: Разговарали смо о томе у које се сврхе најлон користи и сачинили списак намирница које се пакују у амбалажу о разних врста најлона.
5. АКТИВНОСТ: Ученици су добили информације о историји употребе најлона (проналазак најлона, употреба у војне сврхе за израду шатора и падобрана, израда тзв. најлон чарапа и сл.).
6. АКТИВНОСТ: Од најлон кеса правили смо луткице. Најлон кеса се исправи и исеку дршке, а онда се доња половина кесе исече на 12 вертикалних трака.
Горњи део кесе искористити за обликовање главе. Убацити отпдад (папир, новине, кесе, текстил, вуну...) и везати траком.
Вертикално исечене траке искористити за прављење руку (2 пута по 3 траке) и ногу (исто 2 пута по 3 траке).
Од остатака најлон кеса или од другог материјала лутки направити капу, мараму, шал или други одевни детаљ, односно очи, нос и уста.
Мотивисан радом у школи Михајло је код куће уз помоћ старијег брата направио метлу од најлон кесе.
Нема коментара:
Постави коментар