O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

четвртак, 25. јун 2015.

Повратак у моћни и чаробни свет књиге

мр Звонимирка Јовичић
ОШ „Моша Пијаде“ у Жагубици, одељење у Изварици
 

ПОВРАТАК У МОЋНИ И ЧАРОБНИ СВЕТ КЊИГЕ

            У Основној школи  „Моша Пијаде“ у Жагубици током школске 2012/2013. године организовано је такмичење за најбољи читалачки дневник. Читалачким дневником било је неопходно приказати најмање седам, а највише десет књига у периоду од октобра 2012.до априла 2013.године. Акцију је организовала библиотека Основне школе „Моша Пијаде“. Ученици четвороразредног одељења освојили су завидне резултате. Ученица Анђела Миливојевић (IV3) освојила је прво место и награђена је бесплатном ђачком екскурзијом, а ученице Тијана Јосифовић (IV3) и Андријана Петровић (III4) освојиле су друго место. Тијана Јосифовић награђена је књигом, а ученица Андријана Петровић као награду добила је бесплатну посету овогодишњем сајму књига у Београду.
            При посети сајму ученица је имала прилике да се сретне са еманентним личностима наше писане речи: Ршумовићем, Исидором Бјелицом, Ерићем и другима.
            Ученица је књиге купљене на сајму у оквиру слободних активности приказала другарима из одељења. На том истом часу организована је и радионица Зашто волим књигу.
            Са циљем усавршавања технике читања на часовима српског језика често се организују игре на тему „Надмећемо се у лепом читању“, а при обради текстова свих књижевних родова и врста од ученика се тражи да се присете ситуација у којима су морали или могли да поступе као што је поступио лик из текста. Тиме се, заправо, ученицима открива још једна битна димензија читалачке вештине и примена стеченог у новој ситуацији.




Нема коментара:

Постави коментар