O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

недеља, 25. октобар 2015.

Школа

Ја не знам шта је са овом данашњом децом,
само се жале на школу.
Ја сам, брате, много волео да идем у школу,
нарочито кад ми лопта пдлети у школско.
Од свих часова највише сам волео велики одмор.
Кад ме питају колико имам од школе

ја им кажем да има око 100 метара.


Нема коментара:

Постави коментар