O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

недеља, 25. октобар 2015.

Учитељ и неспретни ученик

Ученик: Добар дан, учо.
Уча :Добар дан! Kо си ти?
Ученик: Како ко сам ја? Па ја сам ја!
Уча:Мислим како ти је име?
Ученик: А, то. Па име ми је добро. Ништа му, брате, не фали.
Уча: Али, како те зову?
Ученик: а, то.Како ко. Мама ме зове  „срце моје“, а тата ми каже „Еј, ти, бре, тамо“.
Уча (удара се руком поч челу): А како те зове комшија?
Ученик: Он ме не зове никако.У свађи сам са њим. Зашто би ме звао.
Уча: Како да ти објасним? (Мисли се) Које име ти је дао кум?
Ученик : Не сећам се био сам мали.
Уча: Хајмо овако. Ја сам Филип, а ти си?
Ученик :Аааа! Па што не кажеш? Ја сам Ђорђе.
Уча: А како ти је презиме?
Ученик: Па и пре зиме је било Ђорђе.
Уча: Мислим, како зову вашу фамилију?
Ученик: Маму зову Влајна, а оца  Јоле.
Уча: Добро, добро. Шта вам пише на рачуну за струју.
Ученик: Не знам, ја то не плаћам,па и  га и не узимам у руке.
Уча: Чујеш ли ти мене? Како се презиваш?
Ученик:  Па што не кжеш шта те мучи? Јовичић.
Уча: Ти си, дакле, Ђорђе Јовичић? Зашто си дошао овамо?
Ученик: Да, ја сам Ђорђе Јовичић. Дошао сам у школу.  Ја сам  Ваш нови ђак. Ишао сам у једну школу и имао једног учитеља који ме је три године држао у првом тазреду. свашта од њега. Тако сам одлучио да дођем у ову школу. а, ово ми је торба. Пратила ми је мати комад хлеба. Сир ми је негде вероватно испао успут.
Уча: Хм, него видим да вучеш и ту даску. Шта ће ти она?
Ученик: Велим да будем комплетан. увек ми кажу да ми фали нека даска у глави.
Уча : А шта ти је мајка поручила кад  си пошао овамо?
Ученик: да ће рогови да јој израсту док ја не завршим осмољетку.
Уча: Вероватно ти већ спрема гозбу за завршетак осмољетке:

Ученик: Па то баш и не знам, али ми је рекла да ће за ту прилику да ми наручи песму „Дође и прође чак и лето тридесето“. Не знам шта јој то значи.


Нема коментара:

Постави коментар