Дана 28. фебруара 2017. године на часу предмета Свет око нас односно предмета Природа и друштво извршена је вертикална интеграција наставних садржаја о рециклажи и садржаја о биљкама. Циљ оваквог повезивања наставних садржаја био је уочавање повезаности живе и неживе природе. Припрему за час видети ОВДЕ.
У уводном делу часа загонетна личност улази у учионицу, испија сок и тетрапак баца на под. На под баца и остало смеће из џакова које је донела.
Да, загонетна личност има необичан костим, носи мараму и џакове.
|
Дешава се нешто неочекивано- загонетна личност почиње да смеће баца на под.
|
Загонетна личност не поступа у складу са натписом који има на леђима, па се ученици питају за мишљење у вези са тим што она ради.
У главном делу часа имали смо тзв. стручњаке.
Ученици првог разреда су добили задатак да биљке које из отпада издвојили сврстају у понуђене групе. Они су наши ратари.
Ученици првог разреда су у међувремену добили и цедуљице са називима биљака које је такође требало сврстати у тражене групе.
Ученици другог разреда су тзв. уметници. Они су од пластичних боца, старих унихоп чарапа и најлона правили звечке.
Ово је финална верзија рада ученика другог разреда.
Ученици трећег и четвртог разреда уче по станицама. Они су на овом часу стручњаци за материјале.
Добили су цедуље са одликама повратних и неповратних промена које је требало разврстати.
Сунђер смо донели да бисмо се уверили да је увртање повратна промена.
Истраживали смо и како се на топлоти понаша маргарин, восак и свињска маст. Уверили се да је топљење повратна промена.
Ово је већ станица са неповратним променама. Ту је кожа која иначе гори и испечени кромпир.
Први разред је сазнања о биљкама проширио и попуњавањем табеле (видети припрему).
Други разред у пару сецка са амбалаже
ознаке за рециклирање и лепи на страницу књиге „Од смећа до врхунских
умећа“.
Другаци су потом правили кловна од најлон кеса.
У учионици смо имали и необичан кутак. Ту је била тегла са џемом, сок од вишње, гриз, кукурузно и пшенично брашно, шећер и флаша од јестивог уља.
Издвајамо и мапу ума коју су урадили ученици трећег разреда.
Посматрани час директорка школе оценила је на следећи начин:
Ученицима је питање о утисцима са часа постављено усмено. Сви су одговорили да им се час допао.
И на крају, следи фотографија која је настала по завршеном часу.
Нема коментара:
Постави коментар