O БЛОГУ

Овај блог садржи све битне информације које могу послужити учитељима који раде у комбинованим одељењима. Садржаји се односе на рад у четвороразредном одељењу, али се могу применити и за рад у мањим одељењима.Можете погледати припреме одржаних часова, неке од објављених радова... Саму атмосферу која је заступљена на часовима овог одељења потврђују и фотографије које такође можете погледати на једној од страница.Ученици могу пронаћи корисне линкове који ће их упутити да своје знање провере путем различитих игара и тестова.

СТРАНИЦЕ

петак, 24. март 2017.

Интеграција наставних садржаја о рециклажи и наставних садржаја из области живе природе

Дана 28. фебруара 2017. године на часу предмета Свет око нас односно предмета Природа и друштво извршена је вертикална интеграција наставних садржаја о рециклажи и садржаја о биљкама. Циљ оваквог повезивања наставних садржаја био је уочавање повезаности живе и неживе природе. Припрему за час видети ОВДЕ.
У уводном делу часа загонетна личност улази у учионицу, испија сок и тетрапак баца на под. На под баца и остало смеће из џакова које је  донела.
Да, загонетна личност има необичан костим, носи мараму и џакове.
Дешава се нешто неочекивано- загонетна личност почиње да смеће баца на под.

 Загонетна личност не поступа у складу са натписом који има на леђима, па се ученици питају за мишљење у вези са тим што она ради.
У главном делу часа имали смо тзв. стручњаке.

Ученици првог разреда су добили задатак да биљке које из отпада издвојили сврстају у понуђене групе. Они су наши ратари.


Ученици првог разреда су у међувремену добили и цедуљице са називима биљака које је такође требало сврстати у тражене групе.
Ученици другог разреда су тзв. уметници. Они су од пластичних боца, старих унихоп чарапа и најлона правили звечке.



Ово је финална верзија рада ученика другог разреда.


 Ученици трећег и четвртог разреда  уче по станицама. Они су на овом часу стручњаци за материјале.
Добили су цедуље са одликама повратних и неповратних промена које је требало разврстати.


 

 Сунђер смо донели да бисмо се уверили да је увртање повратна промена.

Истраживали смо и како се на топлоти понаша маргарин, восак и  свињска маст. Уверили се да је топљење повратна промена.


 Ово је већ станица са неповратним променама. Ту је кожа која иначе гори и испечени кромпир.
Први разред је сазнања о биљкама проширио и попуњавањем табеле (видети припрему).

Други разред у пару сецка са амбалаже   ознаке за рециклирање и лепи на страницу књиге „Од смећа до врхунских умећа“.
Другаци су потом  правили кловна од најлон кеса.
У учионици смо имали и необичан кутак. Ту је била тегла са џемом, сок од вишње, гриз, кукурузно и пшенично брашно, шећер и флаша од јестивог уља.
Издвајамо и мапу ума коју су урадили ученици трећег разреда.
Посматрани час директорка школе оценила је на следећи начин:
Ученицима је питање о утисцима са часа постављено усмено. Сви су одговорили да им се час допао.
И на крају,  следи фотографија која је настала по завршеном часу.

Нема коментара:

Постави коментар